Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Wonderful day

Bara en månad kvar till studenten och det är många blandade känslor!
Den här veckan är ganska slapp då flera lärare är borta, vilket innebär kortdagar. I morgon slutar vi runt tolv och är dessutom lediga torsdag, fredag. Långhelg!
Idag slutade vi runt ett och då tog jag och Elise bilen till Statoil och köpte varsin mjukglass. Åkte hem till mig och hade det skönt, käkade glass, solade, kikade tv och pratade mm. Efter någon timme åkte vi till vikmanshyttan och hem till Elise. Fick mig en rundvandring då jag inte varit hemma hos henne tidigare. Mycket fint var det i huset!
Fikade ännu mer och pratade om allt mellan himmel och jord. Så skönt!
Har nyss varit på TS möte i stallet och nu ska jag väl äta något eftersom jag nästintill bara fikat idag ;) sedan blir det the following för hela slanten!

Isn't crazy... It's all because of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback