Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

7 mars

Veckorna går på tok för snabbt och det står inte på förrän vi står där och viftar med studentmössorna!
Fredag i morgon, skönaste skoldagen! Börjar med spanska på morgonen och sedan har jag 5 timmars hål innan jag har matte. I morgon har jag dock matteprov så det blir att plugga hela håltimmen då jag inte orkat öppna matteboken än. Skäms på dig!
Men förhoppningsvis går det bra med 5 timmars plugg i morgon!

Ska även rida Abbe i morgon efter skolan. Var sjukt länge sedan jag red lilla ponnyn så det ska bli kul!
På lördag kommer det någon som ska titta på Abbe då han är till salu. Åker med Ronja till ridhuset då och vi tar även med oss Rio. Ronja frågade om jag ville rida honom och självklart vill jag det! Så medan Abbe provrids så rider jag lite dressyr på finaste hästen, perfa :D
På söndag har jag stalltjänst på förmiddagen och efter det så blir det kalas hos mamma då moster, mormor och kusinerna kommer dit och firar mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback