Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

9 januari

Skönt med onsdagar. Har bara fyra lektioner och slutar halv två!
Följde med Mikkiz hem efter skolan och fick pannkaka, muuuums.
Har aktiverat mitt nya simkort nu så har bytt telefon helt! :D Den är så fin och bra min nya kärlek!
Har setat och lagt över alla kontakter för hand för att jag inte orkade krångla med att föra över dom. Dessutom så hade jag massa onödiga kontakter så det blev en storrensning, skönt!
Har suttit med mobilen i många timmar nu fast jag skulle gjort andra saker, ojdå...
Nu blir det sängen och lite spelade på min nya skönhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback