Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Skolan har rullat på som vanligt idag. I morgon har vi självstudier på sista lektionen så slutar strax innan tolv. Hur skönt som helst verkligen! Hela dagen att göra något vettigt på. Ska plugga en stor del av tiden och även övningsköra lite.

Övningskörde i dag också. Det gick faktiskt rätt bra! Tränade på lite parkering och massvis med backning runt hörn. Hur svårt ska det vara att backa egentligen? Är verkligen sämst i världen på det och har ingen koll på någonting!
Får hoppas att någon snäll liten ängel är med mig när jag kör upp igen sen och att jag har lite tur så det går bra då ;)
Men hur ofta backar man runt hörn likom?

Hade tänkt att plugga en sväng nu på kvällen men är hur trött som helst så jag tänker faktiskt skippa pluggningen och krypa i säng istället! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback