Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mycket trött tjej

Ganska mör i kroppen efter att haft stalltjänst i två dagar nu!
Som tur var slapp jag vara ensam idag utan jag fick hjälp från första början. Dock så var vi bara två i dag igen så allt tar ju extra lång tid. Gick ju inte snabbare när allt spån var fruset och i princip alla hästar ville ha nytt spån idag. Har nog aldrig varit så jobbigt att köra in spån!
Men får väl se det som gratis träning. Det känns i hela kroppen ;)

Red både Akilles och Hercules idag. Akilles fick vara först ut!
Han kunde inte stå still när jag skulle hoppa upp och han var riktigt på hugget hela ridpasset. En helt annan häst än i vanliga fall. Han blev så glad över att få komma ut i skogen och springa :')
Han stannade och vände hemåt ett antal gånger så hade kunnat fått mig en åktur några gånger ;)
Första gången han gjorde det så stannade han, kastade sig om, pep och galopperade iväg i full fart. Haha, så söööt :D
Fanns läskiga människor på vägen och massa annat som man kunde bli rädd för så man slapp arbeta. Men när han väl jobbade på bra så var han fin och det har nog aldrig varit så kul att rida honom någon gång ;)

På Hercules blev det en skrittvända. Jag var så trött att jag inte orkade göra annat och jag hade inte satt i fler brodd i hans bakskor så det var lite halt åt honom. Så ville inte riskera något så det blev bara en tur i skritt. Ganska skönt det också :)

Mycket gamla bilder på mig och Akilles ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback