Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Music

Det är ganska sjukt om man tänker på hur mycket musik påverkar oss människor. Vad vore världen utan musik?
Jag tycker personligen att musik underlättar nästan allt här i livet. Vem har inte vridit upp musiken på högsta volym och fått motivation till alla de där jobbiga måsten man har? Plugg, städning, diskning, tvättning o.s.v.
Och hur mycket bättre allt går när man lyssnar på musik.
Saker som man verkligen haft noll motiviation till går plötsligt lättare än någonsin och är inga problem alls.
Lite häftigt att musik har sån stark inverkan på oss.

Jag pluggar allra bäst till musik medan andra är precis tvärt om.
Det är till stor hjälp för mig att kunna ta till musiken som ett hjälpmedel i pluggningen.
Borde kanske ha musik i öronen på alla lektioner så man får något gjort i skolan också? ;)

Tack vare musiken som fyller mina öron just nu så känns livet faktiskt bra! De där 7,8 inlämningarna och proven som är innan lovet känns inte så jobbigt. Och jag är sjukt taggad på alla saker som händer innan sommaren, studenten och allt kring det. Skulle faktiskt kunna säga att livet leker i denna stund. (Men vet att jag kan känna helt tvärt om inom de närmsta minuterna ;)) Men just nu är det ett tillfälle som jag skulle kunna krama hela världen för att jag känner mig så glad.
Tänk vad lite musik kan göra.

Ungefär såhär glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback