Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lugn dag

Helgerna blir så lugna när man inte har någon självdisciplin och inte pluggar :) Blir galen på mig själv!
Har i alla fall gjort lite annan nytta idag som att byta sängkläder och testa mitt nya överkast i sängen som jag fick i julklapp. Passade perfekt!
Har tvättat lite, plockat in i diskmaskinen, plockat ögonbrynen, duschat och har nyss kört lite bil!
Blir alltid arg på mammas bil när jag inte kört den på ett tag. Har inte kört bil överhuvudtaget på en månad. Men är väl dags att börja igen om jag ska få det där förbaskade körkortet någon gång.
Gick inte så bra att köra i början men det gick bättre och bättre. Kunde till och med parkera nästan utan några problem. Så det kanske finns hopp för mig med! ;)
 
Nu ska jag faktiskt ta tag i min självdisciplin lite och göra lite skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback