Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första skoldagen för i år

Det var länge sedan jag kände mig så trött som jag gjorde i morse när jag skulle gå upp. Har varit sjukt trött hela dagen och har inte orkat gjort många knop.
Mamma kom och hämtade mig efter skolan. Åkte hem till henne så jag fick stek och det var sjukt gott!
När jag kom hem somnade jag på soffan ett tag fast jag egentligen borde pluggat lite.

Fick mitt simkort till nya mobilen idag så jag har suttit och lekt lite med den! Verkar vara en sjukt bra mobil :D
Dock så är simkortet fortfarande inaktivt för jag måste ringa kundtjänst och aktivera det och dom har öppet mellan 08-17....
Får se om jag orkar göra det innan skolan i morgon eller inte. Kan ju inte föra över mina kontakter eller något alls nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback