Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

4 januari

Ska faktiskt bli lite skönt att börja skolan och få träffa alla kompisar. Börjar bli långtråkigt att vara hemma själv om dagarna och inte göra något.
För mycket tid att tänka på, blir galen snart.
Tur att helgen spenderas i stallet med hästar, hästar och hästar. Har stalltjänst hela helgen och det ska bli rikitgt skönt faktiskt!
Blir nog ganska mycket ridning också skulle jag kunna tänka mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback