Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

2013, året då allt händer!

Vad fel det känns att skriva 2013... Åren går på tok för fort!
Det här året kommer bli året då det är dags att ta steget in i vuxenlivet. Fast jag kommer nog aldrig känna mig riktigt vuxen...
Studentkryssning om mindre än två månader, bal, studentvecka, ta studenten, börja leva vuxenlivet med jobb och allt vad det innebär.
Det ska bli så himla skönt verkligen att ta studenten. Att slippa gå till skolan och jobba i stället, för att sedan komma hem och ha fritid och kunna göra precis exakt vad man vill för man måste inte plugga.
Känns skönt på det sättet samtidigt som studenten skrämmer mig något otroligt. Vad i hela friden ska man göra med resten av sitt liv?

Jag tror och hoppas på att det här kommer bli ett riktigt bra år. Med alla de här händelserna som infaller i år så har jag svårt att tro att det kommer bli annat än bra med oförglömliga händelser.
Det blir vad man gör det till!
Jag ska då göra allt för att det ska bli ett bra år trots att det kommer finnas stunder med ledsna, sura, arga miner och andra tråkigheter.
Men jag ska försöka göra det bästa av det här året och jag hoppas att ni också försöker med det.
Var rädda om varandra och håll hårt i dom ni älskar!


Kommentarer
Postat av: .

Är det lagligt att vara så vacker? <3
Kul att läsa hur du utvecklats i ridningen!
Vad tänkte du jobba med efter skolan, professionell ryttare perhaps?
Lycka till och var rädd om dig =)

2013-01-01 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback