Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Alla hjärtans dag

Har inte varit en sån dum dag trots att det är alla hjärtans dag och man är forever alone ;)
Hämtade ut studentmössan och alla tillbehör i morse!! Herregud, nu är det verkligen inte långt kvar. Lite extra motivation kom med på köpet också känner jag. Fick lite mer energi till alla jobbiga skolarbeten som måste göras.
Har fått smakat hjärtgodis av fina vänner och fick även en egen ask med chokladhjärtan av pappa när jag kom hem! <3
Longerat en fin Rio och haft pratstund med Linda i stallet.
Hoppat med min saknade Tim som jag inte ridit på hur länge som helst, och framför allt inte hoppat. Han var laddad till tusen och tyckte det var skoj att hoppa ordentligt. Det tyckte även jag!
Kvällen avslutades med att det fanns frallor när jag kom hem från stallet. Dessutom lång häst & ryttare på bordet. Kan ju nästan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback