Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tiden springer iväg!

65 dagar kvar till studenten och jag känner hur paniken och ångesten kommer krypande. Så mycket kvar att göra!
Dagarna springer iväg och vi har redan haft lov i en vecka! Mitt schema är fullspäckat som vanligt och det finns alltid saker att göra. De flesta dagarna spenderas i stallet några timmar och sedan andra saker som ska göras. Har även börjat träna på må bättre, beach 2013 here i come! Skämt och sido. Men har tre testveckor där nu får se om jag ska fortsätta sen. Har gjort två pass med easyline hittills och det är roligt men jobbigt. Har fått ont i ena axeln men trots det gick passet igår bra och kände inte av det så mycket som jag trodde.

Jag och Maria städade huset igår så det blev skinande rent! I alla fall rent när hunden satt fast på åkern. Nu är det lika hårigt igen.....
Idag har jag plockat ihop lite i tvättstugen och håller på att tvättar för fullt. Har även putsat mina otroligt leriga ridskor och lortiga ridstövlar. Så nu har jag nyputsad utrustning och nytvättade ridkläder till kvällens Annicaträning. Super!


Jag och Sarah från helgens festande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback