Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Uf kick off

Har varit i Falun hela dagen på uf kick off. Långtråkigt då vi satt och lyssnade på olika föreläsningar i stort sett hela dagen. Var på speeddating med olika rådgivare så tror vi har hittat rådgivare till vårt UFföretag om allt går som det ska!

Övningskörde med mamma nu på kvällen och måste säga att det går riktigt bra med tanke på att jag bara kört med växel 3 gånger! Enda svåra är att starta i backe, men det gick bättre idag än sist så det tar sig! Hoppas snart att jag får körkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback