Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Träning

Mycket lång och seg skoldag idag... Har varit sjukt trött hela dagen, usch. Tur att vi slipper skolan i morgon då vi ska på UFkick off i Falun hela dagen. Tror det kommer bli en bra dag!

Tränade Jasper för Marie idag. Gick inge vidare tycker jag. Han var loj och fick inte till allt som vanligt. Galoppfattningarna i höger varv var i alla fall bättre idag. Fick även till några bra skänkelvikningar.
Eftersom han kändes loj/seg/trött idag så ska han få vila och ta det lugnt resten av veckan. Tror det kan var nyttigt och bra för honom så han får smälta allt han lärt sig och låta kroppen återhämta sig. Han har ju trots allt börjat gå hårdare sen jag började rida honom så jag tror det bara gör honom gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback