Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Veckans första ridpass

Då var veckans första ridpass gjort. Ska rida igen två dagar, rida på min vanliga lektion och träna för annica den här veckan. Så det blir att rida fyra dagar i rad på ridskolan.
Idag fick jag rida Hercules och jag hade bara ridit honom en gång innan och då tyckte jag han var rolig att rida. Det var minst lika kul att rida honom idag också. Det var slutor som stod på schemat och det gick galant. Han gjorde det utan problem och var så duktig!
På slutet blev han lite trött och blev då lite stark och springig. Men vad gör det när han var så duktig resten av tiden!?

I morgon blir det hoppning med Peper som står på schemat. Tror vi även ska hoppa titthinder så det kan ju bli spännande. Är inte så stort fan av att hoppa Peper, så det kan ju bli intressant!

Har min första lektion klockan halv ett i morgon och har sammanlagt bara två lektioner på hela dagen. Skönt! Men har mycket saker att göra så det blir bara en liten sovmorgon för att sedan åka till skolan tidigare och försöka få lite saker gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback