Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ullaträning

Idag var det alltså Ullaträning som stod på schemat. Tim var fin redan från början så vi hade en bra utgångspunkt. Han blev bara finare och finare ju längre in i ridpasset vi kom. Gjorde lite skolor i galopp och gjorde till och med några diagonalslutor även dom i galopp!
Hade ett par mycket längre sporrar på mig idag och det fungerade super. Var mycket lättare att komma åt honom med dom då han knappt har någon mage ;)

Sjukt nöjd över träningen och det var Ulla också. Så kul att höra alla hennes lovord!
Hon tyckte jag hade varit exemplarisk att ha som elev och att det blivit stor skillnad på min sits på bara några veckor. Sen tyckte hon även att jag ska tävla Tim bland storhästarna framöver och att vi till och med skulle kunna tävla upp till MSVC bland dom!!
Skulle vara så kul, så det återstår att se vad som händer!
Kan i alla fall leva på hennes fina ord LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback