Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Saker ni kanske inte visste om mig!

Jag har bestiken i "fel" händer när jag äter. Dvs gaffeln i höger hand och kniven i vänster.

Jag tycker inte om allt vitt som blir kvar på mandarinen när jag har skalat den. Måste pilla bort allt innan jag kan äta mandarinen, även om det så tar en timme innan jag fått i mig hela ;)

Jag har gått på brottning i mina yngre dagar, i flera år. Gjorde min första tävling om 5 åring!

Tycker inte om att duscha i samma dusch som någon annan just har gjort. Tycker det är obehagligt att gå in i en blöt dusch. Vill att det ska vara torrt i duschen när jag ska gå in, haha ;)

Jag HATAR lök!! Klarar inte av att äta det över huvudtaget förutom om den är mixad i maten och inte smakar lök!
 
Jag ÄLSKAR mjölk! Livets dryck. Kan lätt dricka mer än 1 liter till en måltid, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback