Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Klarade det!

Wiho jag klarade körkortsskrivningen så nu är det bara uppkörningen kvar innan jag har körkort! :D Underbart!
Var svåra frågor och det kändes som jag inte kunde någonting och trodde verkligen inte att det skulle gå bra. Men fick 57 poäng, så det var väl helt okej. Klarade det ju!

Blev lite shopping i Falun innan jag gjorde provet. Ville hitta nya skor men det gjorde jag såklart inte. Blev en halsduk, eyeliner och Nicki Minajs nya parfym som fick följa med hem!

Har varit i stallet och hoppat nu på kvällen. Fick min bebis och det gick så bra så! Hoppade lite studs och lite böjda spår. Hoppade 1 meter på slutet och han hoppade super! Underbar känsla :D

Nu är mitt sömntåg här så lika bra att gå och lägga sig nu om jag ska orka upp i morgon för att skriva nationella i svenska!


Hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback