Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Heeeeelg

Igår var det nationella i svenska som gällde. Fick sitta i 5 timmar som max men tror jag satt halv tiden och arbetet blev väl helt okej.
Resten av lektionerna på dagen var inställda så slutade tidigt. Sköönt!
Åkte med Sarah till Avesta och shoppade lite. Hittade lite festkläder så jag har något att ha på mig ikväll. Men inga skor som jag verkligen behöver!
När jag kom hem kom Tilde springandes med ett pepparkakshus i högsta hugg och ville att vi skulle bygga ihop det. Så det gjorde vi och rosa blev det ;)

Idag gick jag upp med tuppen för att hjälpa hanna att rida en häst så vi skulle hinna med att under dagen!
Red Miranda och i skrittade ut en vända och det var inga problem.
Har ätit frukost, duschat och klätt på mig så nu är det bara Hanna jag väntar på så vi kan åka till kupolen och shoppa lite.
Shopping för 3e dagen på rad, tur att jag bara har handlat lite ;)
Idag hoppas jag på att minst ett par skor får följa med hem!

Ikväll blir det party för hela slanten med fina människor, hihi! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback