Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

GLOBEN HERE WE COOOOOME!

Då var det dags för årets höjdpunkt! Väskorna är packade och snart beger vi oss av mot Stockholm och i morgon är den första jobbdagen. Är sjukt taggad och jag är säker på att det kommer bli minst lika bra som alla andra år, om inte ännu bättre!
I år har jag och Olivia med oss Magda, Anna och Linn också så det kan ju inte bli annat än bra!
Skönt att slippa skolan en vecka men mindre kul att komma tillbaka sen och ta igen allt, men det är det lätt värt!

Blir nog garanterat inte så mycket skrivet här förrän jag kommer hem på måndag. Så vi hörs då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback