Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Underbart väder!

Igår gick jag upp i tid och åkte till stallet innan nio. Mockade åt rio och red honom på banan. La upp stigbyglarna och travade utan stigbyglar hela passet! Han blev riktigt fin!
Red ursulla efter det och red även då utan stigbyglar hela passet. Skrittade och travade henne. Även hon blev fin på slutet efter vi bråkat lite!
Mockade åt henne och Simon sedan åkte jag med Linda hem. Åt mat och dushade innan Olivia kom och hämtade mig. Vi åkte och handlade lite mat, kikade på tv och lagade mat.

Fick veta igår att Ronja som äger Rio har kommit hem från Irland och är här och hälsar på en sväng! Så hon rider Rio idag och jag hoppas att hon tycker att han är fin nu när jag har ridit honom och inte är sämre än innan. Men det tror jag inte ;)
Jag lånar Ursulla idag också och rider med Ronja och Sarah en sväng. Underbart väder ute så kan ju inte bli annat än en skön ridtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback