Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Somebody that I used to know

Som tur var så slutade det regna när vi kom till stallet! Så det blev en ridtur ändå! Red med Erika och Hanna på en skrittvända sedan gick jag in i paddocken där jag travade och galopperade. Stod en liten sockerbit där så vi låg på en volt och galopperade över den, men han är ju inte den smidigaste!
Solen kikade till och med fram en stund när vi red, så det var skönt. Han krånglade bara i början när vi skulle över stora vägen. Stod och stegrade och höll på, sen var han snäll och skötte sig. Förstår inte varför han ens ska börja krångla för han vet att jag vinner tillslut i alla fall!

Hade tänkt att plugga lite men klockan bara rusar iväg och som vanligt så har jag ingen ork! Skjuter väl upp det en dag till då som vanligt. Ska i alla fall plugga på söndag!



Tur att han är fin iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback