Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sista dagen som 17åring

Även i morse gick jag upp i tid. Kikade lite på tv, åt frukost och satt vid datorn innan Ronja hämtade mig och vi åkte till stallet. Solen sken och det var verkligen varmt. Red på Ursulla idag med och hon hade damp idag. Huvudet högt även fast jag knappt höll i tyglarna, knashäst det där. Men hon var superfin när jag gick in i paddocken och red i fem min.

Fikade på Björkis altan när vi ridit klart sedan följde jag med henne och Ebba till Aubiose. Köpte vita helskodda ridbyxor, en vattenhink + krok till det och en putssvamp. Inte så mycket, men ska till västerås och shoppa nästa lördag så spar pengarna tills dess ;)

Nu på kvällen har jag ridit Peper och det gick grymt bra! Har inte ridit honom på länge men det var inga problem och han gick så fint. Gjorde bakdelsvändningar och öppna i både trav och galopp, inga problem alls. Dock har jag träningsvärk i magen nu och har ont överallt. Jobbigt att rida storhäst ;P

Nu ska jag gå och lägga mig så det blir min födelsedag någon gång ;)


Charmiga Peper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback