Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ny vecka, nya möjligheter

Inget intressant hände i skolan idag. Lektionerna rullade på och gjorde inte så mycket på lektionerna, som vanligt!
Karin red Rio idag och tuktade honom! Skönt att han gjorde samma sak med henne som han gör med mig så det inte är bara med mig han gör så! Hon rider även honom i morgon får se om han slutar med dumheterna eller om han börjar med mig igen när jag hoppar upp....

Mockade, gjorde mat och tog in honom efter skolan. Slängde i mig några plättar (bokstavligen) hos mamma innan jag åkte till körskolan för att gå på teori. Tur att Mysan också går samtidigt så jag slipper sitta där ensam! Mycket prat om inte så intressanta saker, men jag känner mig mer motiverad nu till att ta körkort. Innan sommarlovet ska jag ha det förbaskade körkortet!
Ska plugga satan och börja köra mycket bil nu!

Nu ska jag stänga av datorn och plugga lite ekonomi till provet i morgon! Ganska säker på att jag kan det mesta så behöver nog bara läsa igenom lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback