Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kalas

Idag har det varit kalas hela dagen här hemma. Jag bakade hela dagen igår och bakade även på förmiddagen idag. Som tur var smakade allt bra och var mycket uppskattat.
Fick pengar, blomma, en "tavla" att hänga upp saker på och presentkort på körskolan. Så jag antar att jag lär sätta igång med det där förbaskade körkortet nu!
I fredags fick jag även presentkort på aubiose, en dressyrträning, smycken, en väska med lite smått och gott och lite alkoholhaltiga drycker.
Har inte fått paket av pappa än så jag undrar vad han har på gång! Dock tror jag att jag vet vad det är ;)

Skola i morgon och jag ser verkligen inte fram emot det alls... Är ju så skönt att ha lov. Tur att det är påsklov snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback