Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Idag är ingen vanlig dag, nej för det är min 18årsdag!

Då är man 18 år och vuxen nu då! Eller inte riktigt... Jag kommer aldrig växa upp och bli vuxen för jag kommer alltid ha kvar barnet inom mig ;) Dessutom känns det ingen skillnad för tillfället. Var upp till banken i morse och fixade dosa åt mig och bytte bankkort. Åt frukost på wienan och efter det har jag inte gjort så mycket alls.
Skrivit inköpslista åt pappa så han kan handla så jag kan baka i morgon till kalaset.
Jag är galet taggad till partyt ikväll så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Måste nog sätta igång att leta fram kläder att ha på mig ikväll och packa ihop allt som ska med hem till mamma. sedan fixa klart allt och mig själv.
Det här kommer bli den bästa kvällen på länge känner jag på mig!


Födelsedagen förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback