Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Glömmer den här dagen

Tycker att vi stryker ett sträck över den här dagen och tävlingen.
Som ni kanske vet så har Rio varit knäpp hela veckan och det var han även idag. Dock superfin inne i kollektingring men fjantig på banan. Men fin när han väl går. Får väl glädja mig åt 7orna vi fick och att han var fin när vi inte var vid läktaren.

I morgon rider Karin honom så han får tuktas lite. Hoppas verkligen att han skärper sig nu för det är inte kul att rida när han håller på att krånglar. Dum häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback