Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fult väder!

Skön skoldag idag måste jag säga! Hade bara tre lektioner sedan fick man gå hem om man ville, vilket jag gjorde. Somnade i fotöljen när jag kom hem när jag istället borde ha pluggat. Får ta det efter stallet istället!
Hanna kommer och hämtar mig om en halvtimme men det regnar ute och det har det gjort i några timmar. Inge sugen alls på att rida i det här vädret. Han får nog vila istället så satsar jag på att rida i morgon istället!

Trots vädret är jag på ganska bra humör ändå. Färgade håret igår och det är sjukt hur mycket gladare man kan bli för det och hur mycket fräschare man känner sig. Nu är jag mörkröd i håret istället, ser nästan svart ut ibland, men det blir nog ljusare efter några tvättar! Är i allafall nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback