Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bättre dag idag

Hade bara två lektioner idag så jag slutade elva vilket var grymt skönt! Gick med Linda direkt ner till stallet, mockade, fixade mat + vatten och gjorde allt klart så jag slapp göra det sen. Fick även sällskap av söta kusin Tilde i stallet!
Mamma hämtade mig när jag var klar. Åt lite mat och plockade fram fika till moster med familj som skulle komma och fira mig. Fick vin, presentkort på make up store och en sminkväska!
Har myst med småkusinerna hela tiden, inte ofta man träffar dom.

Annikaträning nu på kvällen och det gick verkligen kanonbra! Han bråkade nästan ingenting och han blev trött! Det var det jag ville efter gårdagens ridtur.... Riktigt fin var han och det tyckte annika också. Går han sådär bra på söndag kan det gå riktigt bra för oss! Bästa Rio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback