Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Åhhh mongohäst

Vet inte vad det är med Rio för tillfället. Går inte att göra något alls med honom utan att han hittar på något skit. Orkade inte bråka med honom idag kände jag så jag stängde för paddocken så han inte kunde stegra ut. Eftersom inte det gick så var han tvungen att hitta på något annat att göra. Så idag kunde han inte vända åt höger när jag kom till staketet och skulle vända åt det hållet.....
Otroligt irriterande när han vände åt vänster varje gång och vägrade vända höger. Mongohäst!
Känns ju inte sådär kul inför tävlingen på söndag... Men han brukar inte hålla på och krångla när det är andra hästar med. Så får hoppas att han håller sig i skinnet på söndag och är lugn när det är så pass många andra hästar där. Men återstår väl att se på vilket humör han är...

Hade ju tänkt ta med honom på ridlektion idag men pappa kunde bara köra en timme före vi rider. Eftersom vi nyss fått föl på ridskolan så får inga främmande hästar gå in i stallet och tänker inte stå ute med honom i en timme...
Såg att pappa hade ringt mig när jag kom tillbaka från ridturen. Då säger han att han kan köra mig senare ändå. Men då var det ju redan försent, för jag hade ju redan ridit....
Åååh, han som verkligen skulle behöva sig en genomkörare i ridhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback