Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Liten shoppingvända

Var med Olivia och Bella till Borlänge en vända för att shoppa lite idag. Började med Aubiose och det var tänkt att jag skulle hitta en kavaj med det gjorde jag ju inte. Så det blir att åka till västerås någon dag och försöka hitta någon där! Blev blixtlåsspray och fick en stallbok.
Åkte vidare till kupolen och käkade på en gång när vi kom dit. Fyndade en bikini på H&M för 100 kr och ett linne. En jeansskjorta på gina tricot och två par strumpbyxor. Tre förpackningar hårspännen på bikbok och behövde bara betala för en förpackning!
Borde inte ha handlat allt det där för har knappt nå pengar att ta med på semestern för jag lär spara pengar som tusan nu om jag ska ha råd med allt i hästväg det här året!

Var in till körskolan när vi kom till stan och skrev in mig. Synd att man inte får beställa själv vad man vill här i livet. Lär ta B och BE samtidigt och hur jobbigt kommer inte det bli då? Vad jag ska få tiden ifrån? Men antar att det är väl bara att acceptera när jag inte betalar själv och pappa som vägrar köra mig på hästtävlingar det där året. Då lär jag väl köra själv då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback