Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött tjej

Usch vad jag är trött på kvällarna nu för tiden. Igår gick jag och la mig innan nio och låg och tittade på tv ett tag.
Hade kalas för Jens igår då kan fyller år i morgon. Sarah följde med mig på en ridtur och hon red Rio och jag red Abbe. Har inte ridit Rio på en vecka nu! Måste verkligen rida honom snart. Har blivit Karin som har ridit dom flesta dagarna nu.
Ridturen på Abbe gick kanon, behövde bara bli riktigt arg en gång. Sedan travade han på så snällt och gjorde det han skulle. Blir även en ridtur på honom i morgon igen får se hur det går!

Idag har jag varit till Madde och klippt mig och färgat håret. Håret blev väldigt kort och mycket uppklippt så jag förhoppningsvis kan göra någon frisyr av det hela! Fortfarande rött och det trivs jag med!

Nu ropar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback