Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tre hästar ridna

Är alldeles för trött för att skriva om ridpassen. Men jag red Sally, Abbe och Tim idag! Alla gick fint på slutet och Abbe var riktigt jobbig och stegrade sig, bockade, kastade sig och hade sig. Men det gick ju bra tillslut!
Nu är det sängen som gäller. Upp tidigt och packa i morgon bitti och åka till stalley och mocka innan skolan. Efter skolan bär det av till Stockholm över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback