Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mål 2012

Bläddrade igenom gamla inlägg och läste vilka mål jag hade för 2011. Målen jag hade då var:

Tim:
Felfri LB och placering. Få mer placeringar över huvudtaget! Satsa mer på dressyren och komma ut på dressyrtävling! 60 % eller mer i LB:1.

Känns som att jag lyckades ganska bra med målen! Har nollat två LB och i båda dom har jag varit placerad tvåa. En var dessutom regional!
Har tävlat lika mycket dressyr som hoppning och jag har inte fått under 60 % någon LB:1 ritt och har blivit en del placeringar!

Målen i år är:
Tim: Få ett grymt bra sista ponnyår! Rida mycket och ha grymt kul! Rida LA:1 på mer än 60 % och det skulle vara kul om jag kunde lyckas ta placering också!
Många fler nollor i LB och det skulle ju vara kul att vinna också. Sen skulle det vara så kul att starta LA, om det så bara är på klubbtävling. Jag hoppas att vi hinner med det!

Rio: Först och främst så ska jag lära mig att sitta ner i hans trav! När jag klarar av det kan vi gå vidare... Jag vill komma ut på någon tävling på honom i år!
Tror att han kommer lära mig mycket och att jag kommer utvecklas mycket det här året!

Peper: Har egentligen inga mål för honom men det jag skulle vilja med honom är att vara med på dom lokala tävlingar vi kommer ha! Då med bättre resultat än KM!



Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-2.html#comment



Puss puss

2012-01-04 @ 10:12:48
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback