Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I morgon far vi!

Första och sista skoldagen den här veckan! Känner att jag redan är skoltrött så det ska bli skönt med en vecka ledigt till! Jag hoppas det är soligt varje dag, varmt och att jag blir brun som bara den! Ska bli sååå skönt verkligen att åka ifrån det här kalla landet!
Värre blir det väl när man ska tillbaka hit!

Linnéa kom hit nu på kvällskvisten och det var skönt att få träffa henne igen och få prata av sig lite! Jobbigt att träffas en dag när hon varit borta i typ två veckor och sen åker jag i en vecka... Men vi får umgås som bara den när jag kommer hem helt enkelt!
Vi gjorde gino och det blev hur mums som helst! Vi är bra vi!

Har i princip inte fixat något som ska fixas inför i morgon. Har kommit halvvägs med packningen. Har packat ner underkläder, bikini och strykit. Alla kläder ligger på bordet och ska packas ner. Dock är det lite mycket kläder men vill ju ha med mig allt. Jobbigt!
Borde sätta igång nu så jag får sova någon gång och slipper göra allt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback