Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första dagen på nya året

Usch så skönt det var att sova i natt. Somnade på en gång och har inte ens vaknat när det ringt. Jag som alltid vaknar när det ringer. Måste ha sovit djupt!
Vaknade vid elva och gick upp då. Mådde prima ballerina och det har jag gjort hela dagen, skönt!
Har degat på soffan hela dagen fram till Olivia kom hit och hämtade mig för att åka till stallet. Red Tim som jag inte ridit på länge. Han har vilat ett tag nu och var stel i vänstersidan som vanligt så det blev lite protester men gick bra på slutet. Bra början på det nya året!


Såhär bra kort blir det när man låtit hästen ta en titt på kameran innan ;)


Galdur :)


Sally :)


Hilmer!




Prinsen

Avslutar med en söt bild på alfons :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback