Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dåligt samvete

Vilken skön vecka det här har varit med bara två skoldagar! Satt dock kvar efter skolan i 1,5 timme med Elise och Lydia för att göra klart grupparbete och nu är vi så gott som klara. Redovisning på tisdag och jag hoppas det går bra!
Gick ner till Rio direkt efter skolan. Kallt som tusan och han fick vila idag också. Har dåligt samvete för att han inte blivit motionerad på tre dagar, men då jag har ont på benen för jag har bränt mig så kan jag inte rida och det har inte varit någon annan som kunnat rida heller. Tänkte longera idag men tiden räckte inte till då jag stannade kvar i skolan. Han dör inte av att stå tre dagar men det är mindre kul att rida honom sen igen. I morgon blir det longering om Karolina inte rider. Får se om jag kan rida på söndag vilket jag hoppas. Dock lite nervös inför uppsittningen då jag flög av sist, men jag hoppas det går bra om jag får lite hjälp!

I morgon blir det att gå upp tidigt för att ha stalltjänst. Är hannahoppning på klubben också så ska väl kika på det och hjälpa till. Löshoppning vid två får se om Simon skulle vara med eller inte. Han har tappat en sko så får se hur det blir. Skulle vara kul om han var med!


Finaste Rio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback