Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagar som denna undrar jag varför jag håller på med hästar

Idag skulle jag kunna sälja Rio billigt även fast det inte är min häst. Skulle hämta honom från hagen och jag hade honom nästan men så drar han upp huvudet och så är det kört. Han sprang runt, runt med spetsade öron och tyckte det var jättekul. Hämtade morötter och Linda så jag fick tag på honom. Var inte han snäll mot mig så tänkte inte jag vara snäll mot honom så jag planerade ett riktigt jobbigt pass för honom. Men den planen sprack då jag ramlade av lika fort som jag kom upp. Eller jag kom knappt upp. Linda stod och höll i honom för han går iväg på en gång så jag hinner knappt över med benet, vilket var det som hände idag. Jag hann inte över med benet, hamnade bakom sadeln och han drar iväg i full galopp. Dröjde inte länge innan jag hade landat på isen... Hinner alltid tänka AJ i luften tills man har landat. Satan så ont det gjorde. Går som en tant och det är en plåga att sitta ner. Har inte tittat hur jag ser ut på kroppen men jag hoppas inte att smärtan blir värre för då vet jag inte var jag tar vägen. Har ont i baksidan av höger lår och ett område övanför rumpan. Var ganska långt ner till marken idag...
Egentligen är det inte hans fel att han har så mycket överskottsenergi så han inte vet var han ska ta vägen. Men bara jag hade kommit upp så hade det nog inte varit några problem. När jag har hand om honom så blir det hårdkörning och han ska inte få vila flera dagar i rad. Aj vad ont det gör!

Kommentarer
Postat av: my

haha, jag tänker oxå aj/fan, eller hur ont det kommer göra om jag ramlar av ;)

2012-01-07 @ 19:43:37
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback