Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dag 28

Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Eftersom jag skulle ha skrivit det här igår så kan jag skriva om gårdagen, om jag kommer ihåg den ;)
Gick upp en aning för sent som vanligt om vardagarna, så klockan blev närmare åtta innan jag gick upp och då har jag mindre än en halvtimme på mig. Skolan rullade väl på som alltid och hade ekonomi hela dagen förutom sista lektionen då vi hade geografi och redovisning. Det gick hyfsat och efter skolan gick jag ner till Hälla. Hälsade på Sarah och Tilde en sväng och fick pannkaka och kladdkakemuffins! Mums! Gjorde supersnabba pappersflygplan med Tilde och hade tävling, haha ;) Gick ner till stallet och mockade när dom åkte till stan för att Tilde skulle på gymnastik. Rio sov på ridskolan så jag behövde bara mocka vilket gick snabbt. Fick vänta på skjuts i en halvtimme så i brist på annat tvättade jag benskydd och boots. Putsade träns och mockade halv boxen åt Linda. Satt vid datorn när jag kom hem som vanligt och gick och la mig ganska tidigt. En rätt ointressant dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback