Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dag 15

Dag 1 - En bild på dig
Dag 2 - Profilbild på facebook och ditt fullständiga namn
Dag 3 - 3 sanningar om dig
Dag 4 - Dina syskon
Dag 5 - Vart du bor
Dag 6 - Vad du har för mobiltelefon
Dag 7 - Ditt senaste inköp
Dag 8 - Din bakgrundsbild på datorn
Dag 9 - Din bakgrundsbild på mobilen
Dag 10 - Den låten du lyssnar på mest
Dag 11 - Hur du sminkar dig
Dag 12 - Hur många bloggar du har haft
Dag 13 - Någon du saknar
Dag 14 - När du föddes
Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Jag går i SPE2 som är samhäll med ekonomi inriktning. En liten klass på bara sju personer, men det är skönt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback