Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart!

Stannade hemma från skolan både igår och idag. Men nu mår jag betydligt bättre och det blir skola för min del i morgon, som det ser ut nu. Är inte alls lika förkyld längre, skönt!
Blir även att träna för Annika i morgon på Rio. Kommer vara helt slut efteråt men kul att träna lite!

Har även anmält mig till årets första tävling, första tävlingen på Rio, första tävlingen på storhäst (riktig storhäst, Tösen var ju uppmätt ponny!)
Hade planerat att jag skulle börja tävlingssäsongen i Avesta på regional dressyr och rida LB:3, men det sket sig. Var in och tänkte anmäla mig i morse för anmälningarna började tas emot igår. Men på en halvtimme från att tävlingen började ta emot anmälningar så var alla klasser fulla och hade nästan lika många reserver... Så det var ju bara att glömma!
Anmälde mig då istället till Svärdsjö på lokal dressyrtävling och rider LB:1. Då kan jag lika gärna vara med på pay'n ride som vi annordnar också som är om två helger, så jag kan rida igenom programmet på honom och träna lite. Har dock ridit programmet ett x antal ggr men inte på honom!

Undrar hur jag ska kunna trycka in tävlingar på lilla söta ponnyn också. Men tror det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback