Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Slö helg

Har inte gjort någonting alls den helgen. Första helgen på jag vet inte hur länge som inte varit fullbokad. Igår gjorde jag ingenting speciellt efter jag kommit hem från pay and ride. Slöade i soffan hela dagen!
Idag sov jag till halv elva och sen dess har jag inte gjort mer än att ätit frukost och lunch. Ska väl bege mig ut till stallet nu och ta hand om Rio. När jag kommer hem ska jag nog städa lite, för det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback