Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pay'n ride

Karin dömde mycket snabbare än vad jag trodde så hann bara med en kvarts framridning, vilket var alldeles för lite. Han var spänd som en stålfjäder och det inte alls lika bra som det kan gå. Ser helt okej ut på filmen tycker jag men känslan var verkligen långt ifrån bra. Kändes verkligen inte bra. Lyckades ändå få ihop 60,69 %

Nu laddar vi om till Svärdsjö och första riktiga tävlingen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback