Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Blåsväder

Gav mig ut i blåsvädret på en ridtur med Rio. Kom inte långt förrän han ställer sig två gånger och sen kastar sig iväg i full galopp. Kände att jag inte ville riskera att flyga av så vi trippade tillbaka till stallet och så red jag lite i pinnfabrikshagen en sväng. Gick bra tills Anna och Tösen red förbi får då skulle han såklart följa med dom. Avslutade med att rida i paddocken och det var inga problem. Han var mjuk och fin trots vädret.

Tog in Rio och Abbe samtidigt och såklart ska ouppfostrade ponnyn börja krångla. Han har noll respekt för människor och går bara över en. Var ganska arg på honom och ville nästintill strypa honom :) Men det är ju tur att han är söt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback