Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Alla hjärtans dag

Rätt skön dag i skolan idag. Två ekonomilektioner och en administrationlektion. Tog självstudier på geografin och istället följde jag med Tilde till ridskolan då hon skulle rida där för första gången idag!
Mockade och gjorde mat åt Rio innan vi åkte till ridskolan. Var hur lättmockat som helst idag och det gick på en kvart att fixa allt.
Var inte så sugen på att rida när vi kom tillbaka så jag släppte honom i paddocken. Trodde han skulle vara lugn och inte gör någonting, men så var inte fallet. Han galopperade som en galning och bockade hejvilt. Han fick då ur sig en del energi! Lekte lite följa john på slutet och han är så söt. Kommer så fort man visslar!


Tilde idag på sin första ridlektion! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback