Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

~

Igår blev det endast en lektion bestående av matte. Kändes bra att komma till skolan och höra att vi hade kunnat ställa in lektionen. Kul.
Bara hem och fixa sig inför party när matten var slut. Firade Linnéa som nyss fyllt 18!
Det var jag, Linnéa och Jenny som hade förfest hemma hos Linnéa. Går kanon att bara vara få personer på förfesten ;) Blev spel,musik,dans och mycket prat. Mina bästa tjejer!
Drog vidare till Borlänge och såhär i efterhand kunde vi lika gärna ha skippat det. Kvällen började bra men hade nog inte kunnat sluta sämre.
Stor klump i magen, brustet hjärta, ledsen och besviken.
 
Idag har vi haft pulkarace i Hälla! Vi har åkt bob, madrass,tefat och pulka och allt det bakom fyrhjulingen också. Tur att man får vara barn ibland och leka. Det är ju så sjukt kul.
Har även varit i skogen och pulsat i snön och snott gran!
Nu ska jag åka till bästa Jenny och ha det bra så jag får något annat att tänka på!
 
 
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback