Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tell me what's your name!

Var trött i morse och ville inte alls gå upp. Linn kom och hämtade mig innan tio så vi kunde rida tillsammans. Red en ganska lång vända upp på berget och runt lite överallt i den snö som fanns kvar. Härligt att rida den lille igen!
 
Nu ska jag väl hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning inför kvällen! Sedan fixa skjuts till Säter där Jenny och Fredrik är så vi kan snygga till oss tillsammans ;) Hoppas på att det blir en bra kväll. Gott nytt år på er alla!
 

Katten i stallet idag som klättrar på mig! Sekunden efter detta kort är taget så hoppade han upp på hästens rumpa, haha. Tur hästen var snäll!
 

Kommentarer
Postat av: .

Du behöver inte snygga till dig, du är underbar som du är :)
Gott nytt år!

2012-12-31 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback