Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Julafton närmar sig med stormsteg

Har varit en helt vanlig dag i skolan. Lika trött som vanligt på måndagar och samma gamla värdelösa lektioner.
Idag är det bara två veckor kvar till julafton. Sjukt vad fort tiden går!

Var till Norells med mamma efter skolan för att kika efter lite julklappar. Hittade julklapp till Tilde och julklapp till stallet. Nu återstår bara några julklappar och massa inslagning av alla paket!

Resten av veckan kommer väl bestå av plugg inför de här sista två proven innan lovet! Men på fredag vankas det party för världens bästa vän Linnéa som ÄNTLIGEN fyller 18 år i morgon!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback