Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helgen närmar sig

Helgen närmar sig med stormsteg, likaså jullovet och julafton!
Livet känns faktiskt ganska bra för tillfället trots två jobbiga prov som är kvar!
Idag var klassen ut och käkade trerätters på akropolis och skolan betalade. Lite lyxigt ska man ha det ibland ;)

I morgon är det lucia i skolan och fika efter det. Slipper matten vilket är skönt.
Sedan är det nästan bara fredag kvar som innebär två lektioner och ett fem timmars hål däremellan. På kvällen blir det all in och sjukt mycket party! Längtar! Gör ju inte saken sämre att det är med mina finaste tjejer jag ska parta med, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback