Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dumma söndagar

Söndagar måste vara den värsta dagen på hela veckan. Tur att vi bara går en halv skolvecka innan vi får lov!
Idag har jag jobbat mellan 12 och 16. Väldigt lugn dag. Skönt det, för det lär ju inte bli lugnt resten av veckan.
Sjukt att det bara är en vecka kvar till julafton!

Har setat och pluggat beskatting och redovisning till provet i morgon. Känner mig inte direkt smartare om jag säger så. Får hoppas att genomgången på lektionen i morgon går bra och att jag kan mer än vad jag tror....
Annars går det åt skogen! Förstår inte hur det kan vara så svårt att lära sig saker som man går igenom varje lektion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback